Didaktický potenciál díla Petra Chudožilova – Bc. Monika ŽOHOVÁ
Bc. Monika ŽOHOVÁ
Diplomová práce
Didaktický potenciál díla Petra Chudožilova
The didactical potential of works by Petr Chudožilov
Anotace:
Diplomová práce pojednává o spisovateli Petru Chudožilovi a zabývá se didaktickým potenciálem jeho knih. Teoretická část představuje osobnost Petra Chudožilova a popisuje důležité momenty jeho života, které ovlivnily jeho tvorbu. V práci je zařazen i krátký výzkum potvrzující hypotézu, že tento spisovatel není známý mezi českými čtenáři. Cílem práce bylo interpretovat vybraná Chudožilova díla pro děti …víceAbstract:
This diploma thesis deals with a writer Petr Chudožilov and is engaged in didactical potential of his books. The theoretical part introduces Petr Chudožilov and describes some important moments of his life which had an impact on his work. This thesis is supplemented by short research confirming a hypothesis that this writer is not known among Czech readers. The aim of the work was to interpret Chudožilov …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Jaroslav Vala, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽOHOVÁ, Monika. Didaktický potenciál díla Petra Chudožilova. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost z pohledu učitele základní školy
Kateřina VALENTOVÁ -
Čtenářská gramotnost u žáků 3. ročníků na vybraných základních školách
Iveta HRADCOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Eva TAKÁCSOVÁ -
Čtenářská gramotnost ve vybraných 5.ročnících ZŠ na Rakovnicku
Tereza RÁCOVÁ -
Návrh uživatelského rozhraní s využitím prvků vtělené interakce pro práci s odborným textem
Michal Létal -
Práce s básnickým textem na druhém stupni ZŠ
Iveta Vlachová
Název
Vložil
Vloženo
Práva