Consumers´ decisionmaking under Salop´s model: Key study on Starbucks Prague and Richmond business model – Oldřich Kučera
Oldřich Kučera
Bakalářská práce
Consumers´ decisionmaking under Salop´s model: Key study on Starbucks Prague and Richmond business model
Rozhodování spotřebitelů na základě Salopova modelu: Případová studie obchodního modelu společnosti Starbucks v Praze a Richmondu
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje obchodní model společnosti Starbucks v Praze a Richmondu, se zvláštním zaměřením na spotřebitele a jeho proces rozhodování. Hlavním přínosem práce je zejména odvození a konstrukce převráceného Salopova modelu, který používá náklady na dojížďku jako endogenní proměnnou. Za použití této upravené verze Salopova modelu jsou následně spočítány, interpretovány a porovnány …víceAbstract:
This bachelor thesis analyses the Starbucks business model in Prague and Richmond, focusing on the company’s consumers and their decision-making. The main contribution of the thesis is the inverting of Salop’s circle model with an emphasis on having transportation costs as an endogenous variable. Using this modified Salop’s circle model, the transportation costs of the average Starbucks consumer in …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88091
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2023
- Vedoucí: Klára Čermáková
- Oponent: Jakub Čihák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88091
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Dojížďka do vysokých škol v Brně s důrazem na studenty ze Slovenska
Martina Altmannová -
Vliv ekonomické krize na situaci na trhu práce v okrese Liberec (regionálně geografická analýza)
Tomáš VINTR -
Efektivnost hospodaření MČ Praha 10 s nemovitým majetkem
Jiří Jaroš -
Marketingová organizace Prague City Tourism a její podíl na rozvoji cestovního ruchu v Praze
Anastasiia Lukiianchuk -
Košer turismus a jeho unikátní produkt Kosher Hotel KING DAVID Prague
Hana Stoličková -
Prague Marina a její revitalizace
Jitka Zárubová -
Ocenění podniku Letiště Praha, a.s.
Lidiia Gorbushina -
Návrh inovace vnitřních prostor hotelu Corinthia Hotel Prague
Ziadallah Hmidi