Oldřich Kučera

Bakalářská práce

Consumers´ decisionmaking under Salop´s model: Key study on Starbucks Prague and Richmond business model

Rozhodování spotřebitelů na základě Salopova modelu: Případová studie obchodního modelu společnosti Starbucks v Praze a Richmondu
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje obchodní model společnosti Starbucks v Praze a Richmondu, se zvláštním zaměřením na spotřebitele a jeho proces rozhodování. Hlavním přínosem práce je zejména odvození a konstrukce převráceného Salopova modelu, který používá náklady na dojížďku jako endogenní proměnnou. Za použití této upravené verze Salopova modelu jsou následně spočítány, interpretovány a porovnány …více
Abstract:
This bachelor thesis analyses the Starbucks business model in Prague and Richmond, focusing on the company’s consumers and their decision-making. The main contribution of the thesis is the inverting of Salop’s circle model with an emphasis on having transportation costs as an endogenous variable. Using this modified Salop’s circle model, the transportation costs of the average Starbucks consumer in …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2023
  • Vedoucí: Klára Čermáková
  • Oponent: Jakub Čihák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88091