Matematické vzdělávání žáka se speciálními vzdělávacími potřebami – Aleš VACULA
Aleš VACULA
Diplomová práce
Matematické vzdělávání žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
Mathematics instruction for students with special educational needs
Anotace:
Tématem diplomové práce je zaměření se na vzdělávání žáků se speciální vzdělávacími potřebami a připravenosti učitelů na tento druh problematiky. První kapitola se zaměřuje na psychický vývoj jedince mladšího školního věku, druhá kapitola popisuje oblast speciálně vzdělávacích potřeb. Třetí kapitola pojednává o základním vzděláváním, a z čeho vyplývá, nebo kteří pracovníci se v něm vyskytují. Čtvrtá …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis is to focus on the education of students with special educational needs and the readiness of teachers for this type of issue. The first chapter focuses on the psychological development of an individual of younger school age, the second chapter describes the area of special educational needs. The third chapter deals with basic education, what follows and which workers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Květoslav Bártek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VACULA, Aleš. Matematické vzdělávání žáka se speciálními vzdělávacími potřebami. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Inkluze dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do vzdělávacího systému z hlediska teorie rámců
Simona SVÍTKOVÁ -
Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza ŠVANDOVÁ -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Tvořivé schopnosti v kontextu speciálně vzdělávacích potřeb
Iveta MACHOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva