Využití stakeholder managementu pro marketingové řízení vybraného subjektu – Lenka Doleželová
Lenka Doleželová
Diplomová práce
Využití stakeholder managementu pro marketingové řízení vybraného subjektu
The Use of Stakeholder Management for Marketing Management of selected Subject
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím principů stakeholder managamentu v marketingovém řízení dopravní a logistické firmy GTL, spol. s r. o. Cílem diplomové práce je doporučit firmě vhodnou strategii a navrhnout odpovídající marketingovou komunikaci s využitím poznatků stakeholder managamentu. Teoreticko-metodologická část práce se týká strategie marketingové komunikace se zaměřením na public relations …víceAbstract:
The thesis analyses the use of the principles of stakeholder management as they are applied in the marketing management of the transport and logistics company GTL, spol. s r. o. The aim of the thesis is to find a suitable marketing and marketing communicaton strategy of the company. The proposed strategy draws on findings in the field of stakeholder management. The theoretical and methodolical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31336
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: Marie Hesková
- Oponent: Marie Slabá
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31336
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Business Ethics and Corporate Social Responsibility: Starbucks Case Study
Alina Kuzanova -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić -
Contemporary attitudes towards business ethics and corporate social responsibility
Arina Sorokina