Personální práce na základní škole – Denisa Týnková
Denisa Týnková
Bakalářská práce
Personální práce na základní škole
Personal work at primary school
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá personální práci na Základní škole Jungmannovy sady Mělník s cílem zhodnotit význam personální práce na základní škole pro rozvoj komunitního života ve městě. Teoretická část vymezuje školský systém v ČR, pojetí komunity a komunitního života a personální práci na základní škole. Praktická část představuje Základní školu Jungmannovy sady Mělník, s využitím rozhovorů s ředitelem …víceAbstract:
This bachelor thesis examines human resource management at the Jungmanovy Sady Mělník Primary School with the aim of evaluating the significance of human resource management at primary schools for the development of community life in the city. The theoretical part will provide a definition of the school system in the Czech Republic, the concept of community and community life as well as human resource …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/shrfc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Martin Šikýř, Ph.D.
- Oponent: Doc. PhDr. Karel Pavlica, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů
Práce na příbuzné téma
-
Obsah sociální práce na základní škole jako jeden z výstupu projektu Sociální pracovník ve škole
Krupová Krupová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Posouzení fyzické bezpečnosti Základní školy a Základní umělecké školy Líbeznice
Markéta Solarová -
Školská sociální práce v prostředí základní školy
Klára Koutná -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Základní škola a evropské dotace (projekt MŠMT ČR "Šablony" na ZŠ Oskol a Slovan v Kroměříži)
Nikola Ginterová -
Malotřídní škola Základní škola a Mateřská škola Rabštejnská Lhota, okres Chrudim: případová studie
Barbora Rozsypalová -
Komunita jako vstupenka do života aneb reflexe zkušenosti se skupinovou terapií absolventů terapeutické komunity
Monika Hamplová