Komunikační analýza propagace veletrhu Career Days 2015 – Bc. Jana KUCHAŘOVÁ
Bc. Jana KUCHAŘOVÁ
Diplomová práce
Komunikační analýza propagace veletrhu Career Days 2015
Communication Analysis of Promotion of Career Days 2015
Anotace:
Diplomová práce se věnuje marketingové a komunikační strategii, včetně verbálních a neverbálních prostředků, které byly zvoleny v rámci propagace veletrhu kariérních příležitostí Career Days 2015. Veletrh je organizován neziskovou studentskou organizací AIESEC, což přináší určitá specifika v rámci propagace. Součástí práce je nejen představení strategie, ale také analýza vybraných komunikátů, které …víceAbstract:
This diploma thesis deals with marketing and communication strategy, including verbal and non-verbal means used within promotion of career fair Career Days 2015. This fair is organized by a non-profit students organization AIESEC, thanks to which the promotion owns some specific features. The aim of this thesis is not only to provide a description of the above mentioned strategies, but also to analyze …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2015
Zveřejnit od: 10. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Vaculíková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUCHAŘOVÁ, Jana. Komunikační analýza propagace veletrhu Career Days 2015. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.12.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 12. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Obecná lingvistika a teorie komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Marketingový mix začínajícího podniku
Martin Kahaja -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingový mix společnosti Frontier Components, s.r.o.
Adéla Horečková -
Marketingový mix hotelu Kempa
Kateřina Hamplová -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková
Název
Vložil
Vloženo
Práva