Faktory ovlivňující inkluzivní vzdělávání žáků s mentálním postižením na základní škole – Bc. Věra Jelínková
Bc. Věra Jelínková
Diplomová práce
Faktory ovlivňující inkluzivní vzdělávání žáků s mentálním postižením na základní škole
Factors influencing the inclusive education of the pupils with the mental disorders at primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá faktory, které ovlivňují inkluzívní vzdělávání žáků s mentálním postižením na základní škole. Práce pojednává v teoretické rovině o inkluzivním vzdělávání, jeho výhodách i nevýhodách, včetně všech legislativních podkladů. Hlavním nástrojem pro získání potřebných dat se staly rozhovory s rodiči žáků a asistentkou pedagoga, kazuistiky vybraných žáků, ale také data získaná pozorováním …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the factors which influence inclusive education of the pupils with mental disorders at the primary school. The thesis concerns with the inclusive education, its advantages and disadvantages including all legislative foundations at theoretical level. The main tools for gaining necessary data are the interviews with parents of the pupils and assistant of the teacher, case …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dbe0s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství speciální pedagogiky se zaměřením na odborné vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Faktory a podmínky ovlivňující vzdělávání a naplňování potenciálu u žáků s dvojí výjimečností
Petra Baranová