Problematika inkluze na základních školách – Michaela Machovcová
Michaela Machovcová
Bakalářská práce
Problematika inkluze na základních školách
The Problematics of Inclusion at the Elementary School
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje novelizaci školského zákona, která zavádí inkluzivní vzdělávání žáků se speciálně vzdělávacími potřebami. V kapitolách této práce se mimo jiné zabývám marginalitou těchto žáků, přechodovými rituály nebo důležitostí spolupráce mezi učiteli a rodiči. V hlavní kapitole rozebírám paragraf číslo 16 školského zákona pojednávající právě o vzdělávání dětí s nevýhodami a Akční plán …víceAbstract:
My Bachelor Thesis focuses on the amendment of the Education Act which brings an Inclusive Education of pupils with special education needs. In chapters of this Thesis I also deal with the marginality discrimination of these pupils, the Rite of Passage as well as an important cooperation between teachers and parents. In the main chapter I discuss paragraph No. 16 of the Education Act which specifically …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Retka
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Machovcová, Michaela. Problematika inkluze na základních školách. Pardubice, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociální antropologie
Práce na příbuzné téma
-
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Metoda aktivního naslouchání při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina SVOBODOVÁ -
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Spolupráce učitele a asistenta pedagoga při vzdělávacím procesu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Adéla HEJDUKOVÁ