Návrh komplexní marketingové kampaně vybraného produktu – Bc. Anita Procházková
Bc. Anita Procházková
Diplomová práce
Návrh komplexní marketingové kampaně vybraného produktu
Complex Marketing Campaigns Proposal of Chosen Product
Anotace:
V této diplomové práci se zabývám návrhem komplexní marketingové kampaně vybraného produktu. V teoretické části popisuji, co to je marketing, marketingová komunikace a integrovaná marketingová komunikace. Dále charakterizuji jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Zaměřuji se také na marketingové strategie a na samotný návrh marketingové kampaně. V praktické části představuji firmu Kooperativa …víceAbstract:
This diploma thesis contains the marketing campaign proposal for the this product. The theoretical part describes the marketing, marketing communication, and integrated marketing communication. It also describes the individual tools of marketing communication. I will focus on the marketing strategy and the proposal of the marketing campaigns. The practical part introduces the company Kooperativa and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dgbw6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing ve sportu
Barbora Machuldová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
The Project of Marketing Communication Activities of Faculty of Management and Economics in Zlín for Bosnia and Herzegovina
Mirna Babović -
Internetový marketing
Karolína Hájková -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Martin Pokorný