Budovanie značky pre spoločnosť Horsefeathers – Anita Paulini
Anita Paulini
Bachelor's thesis
Budovanie značky pre spoločnosť Horsefeathers
Budování značky pro společnost Horsefeathers
Anotácia:
Práce zkoumá, jak je vyprávění příběhů účinným nástrojem pro budování pevných vztahů mezi značkou a zákazníkem. Teoretická část práce popisuje primární marketing a nástroj brand storytelling. Praktická část obsahuje výzkumy, které se zabývají brand storytellingem značky v praxi a také analýzy aplikované na společnost Horsefeathers. V návrhové části se autorka zabývá organizací akcí a spolupráce, které …viacAbstract:
The thesis explores how storytelling is an effective tool for building a strong brand-customer relationship. The theoretical part of the thesis describes the primary marketing and brand storytelling tool. The practical part contains research to discuss brand storytelling in practice as well as analyses applied to Horsefeathers. In the project part, the author discusses the organization of an event …viacAbstract:
Práca skúma, ako je rozprávanie príbehu efektívnym nástrojom pre budovanie silného vzťahu medzi značkou a zákazníkom. Teoretická časť práce popisuje primárne marketing a nástroj brand storytellingu. Praktická časť obsahuje výskumy pre rozobratie brand storytellingu v praxi a zároveň analýzy použité na spoločnosti Horsefeathers. V návrhovej časti sa autorka venuje organizovaniu podujatia a kolaborácie …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
- Oponent: Ondřej Benda, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Vyprávění příběhu značky Favorit v online prostředí
František Elfmark -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Budování značky na konkrétním příkladu značky “Life is Porno”
Nikola Minaříková -
Budování značky firmy
Alina Osmolovskaia -
Budování značky prostřednictvím sociálních sítí
Nela Luňáková -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky Ollies
Sívková Sívková