Anita Paulini

Bachelor's thesis

Budovanie značky pre spoločnosť Horsefeathers

Budování značky pro společnost Horsefeathers
Abstract:
Práce zkoumá, jak je vyprávění příběhů účinným nástrojem pro budování pevných vztahů mezi značkou a zákazníkem. Teoretická část práce popisuje primární marketing a nástroj brand storytelling. Praktická část obsahuje výzkumy, které se zabývají brand storytellingem značky v praxi a také analýzy aplikované na společnost Horsefeathers. V návrhové části se autorka zabývá organizací akcí a spolupráce, které …more
Abstract:
The thesis explores how storytelling is an effective tool for building a strong brand-customer relationship. The theoretical part of the thesis describes the primary marketing and brand storytelling tool. The practical part contains research to discuss brand storytelling in practice as well as analyses applied to Horsefeathers. In the project part, the author discusses the organization of an event …more
Abstract:
Práca skúma, ako je rozprávanie príbehu efektívnym nástrojom pre budovanie silného vzťahu medzi značkou a zákazníkom. Teoretická časť práce popisuje primárne marketing a nástroj brand storytellingu. Praktická časť obsahuje výskumy pre rozobratie brand storytellingu v praxi a zároveň analýzy použité na spoločnosti Horsefeathers. V návrhovej časti sa autorka venuje organizovaniu podujatia a kolaborácie …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
  • Reader: Ondřej Benda, Mgr.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON