Anita Paulini
Bachelor's thesis
Budovanie značky pre spoločnosť Horsefeathers
Budování značky pro společnost Horsefeathers
Abstract:
Práce zkoumá, jak je vyprávění příběhů účinným nástrojem pro budování pevných vztahů mezi značkou a zákazníkem. Teoretická část práce popisuje primární marketing a nástroj brand storytelling. Praktická část obsahuje výzkumy, které se zabývají brand storytellingem značky v praxi a také analýzy aplikované na společnost Horsefeathers. V návrhové části se autorka zabývá organizací akcí a spolupráce, které …moreAbstract:
The thesis explores how storytelling is an effective tool for building a strong brand-customer relationship. The theoretical part of the thesis describes the primary marketing and brand storytelling tool. The practical part contains research to discuss brand storytelling in practice as well as analyses applied to Horsefeathers. In the project part, the author discusses the organization of an event …moreAbstract:
Práca skúma, ako je rozprávanie príbehu efektívnym nástrojom pre budovanie silného vzťahu medzi značkou a zákazníkom. Teoretická časť práce popisuje primárne marketing a nástroj brand storytellingu. Praktická časť obsahuje výskumy pre rozobratie brand storytellingu v praxi a zároveň analýzy použité na spoločnosti Horsefeathers. V návrhovej časti sa autorka venuje organizovaniu podujatia a kolaborácie …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
- Reader: Ondřej Benda, Mgr.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Vyprávění příběhu značky Favorit v online prostředí
František Elfmark -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Budování značky na konkrétním příkladu značky “Life is Porno”
Nikola Minaříková -
Budování značky firmy
Alina Osmolovskaia -
Budování značky prostřednictvím sociálních sítí
Nela Luňáková -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky Ollies
Sívková Sívková