Ovlivňování zaměstnanců a zákazníků v gastronomii – Kristýna Havlíčková
Kristýna Havlíčková
Bachelor's thesis
Ovlivňování zaměstnanců a zákazníků v gastronomii
Influencing Employees and Customers in Gastronomy
Anotácia:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, jak působí různé způsoby ovlivňování zákazníků na jejich rozhodování, najít vhodné způsoby motivování zaměstnanců k zadané práci a aplikovat je. Uskutečnění tohoto cíle probíhalo ve dvou plzeňských gastronomických zařízeních pomocí experimentu s nabídkou speciálního nápoje. V průběhu celého experimentu zaměstnanci o jeho konání nevěděli. V jednom podniku …viacAbstract:
The main goals of this bachelor thesis are to find out how different ways of influence have an impact onthe process of decision-makingof the customers and to discover suitable methods and subsequently apply them to motivate employees to do the assigned work. The realization of this goal took place in two gastronomic companies in Pilsen. I decided to offer afestive beverage there. Neither customers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Romana Žihlavníková
- Oponent: Milan Bobek, MSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
The Importance of Culture-oriented Marketing Strategies Influencing Japanese Tourists
Alina Fedorova -
Ovlivňování fluktuace zaměstnanců v gastronomii
Monika Zvěřinová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Ovlivňování spolupracovníků v hotelnictví
Jaroslav Mikolášek -
Ovlivňování chování spotřebitele v hotelovém a gastronomickém průmyslu
Claudia Žitňáková -
Metody ovlivňování zákazníků a motivace zaměstnanců
Kristýna Havlíčková