Oleksandra Medved

Bakalářská práce

Consumers' perceptions of H&M's sustainability initiatives

Vnímání spotřebitelů ohledně udržitelnostních iniciativ společnosti H&M
Anotace:
V reakci na rostoucí environmentální obavy a požadavky zákazníků na firemní odpovědnost přijala řada módních značek iniciativy na podporu udržitelnosti. Tato bakalářská práce zkoumá, jak spotřebitelé vnímají udržitelnostní iniciativy módního giganta rychlé módy H&M. Kombinuje kvantitativní dotazníkové šetření, které měří povědomí a postoje spotřebitelů, s kvalitativní obsahovou analýzou Zprávy o udržitelnosti …více
Abstract:
In response to raising environmental concerns and customers’ demand for corporate accountability, many fashion brands have taken up initiatives to promote sustainability. This bachelor's thesis investigates how consumers see fast fashion giant H&M's sustainability initiatives. It combines a quantitative survey measuring consumer awareness and attitudes with a qualitative content analysis of H&M's 2024 …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2025
  • Vedoucí: Yadira Ixchel Martínez Pantoja
  • Oponent: Rafael San José Iglesias

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/96034