Consumers' perceptions of H&M's sustainability initiatives – Oleksandra Medved
Oleksandra Medved
Bakalářská práce
Consumers' perceptions of H&M's sustainability initiatives
Vnímání spotřebitelů ohledně udržitelnostních iniciativ společnosti H&M
Anotace:
V reakci na rostoucí environmentální obavy a požadavky zákazníků na firemní odpovědnost přijala řada módních značek iniciativy na podporu udržitelnosti. Tato bakalářská práce zkoumá, jak spotřebitelé vnímají udržitelnostní iniciativy módního giganta rychlé módy H&M. Kombinuje kvantitativní dotazníkové šetření, které měří povědomí a postoje spotřebitelů, s kvalitativní obsahovou analýzou Zprávy o udržitelnosti …víceAbstract:
In response to raising environmental concerns and customers’ demand for corporate accountability, many fashion brands have taken up initiatives to promote sustainability. This bachelor's thesis investigates how consumers see fast fashion giant H&M's sustainability initiatives. It combines a quantitative survey measuring consumer awareness and attitudes with a qualitative content analysis of H&M's 2024 …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2025
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/96034
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2025
- Vedoucí: Yadira Ixchel Martínez Pantoja
- Oponent: Rafael San José Iglesias
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/96034
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
International Business
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia