Chyby v sociální percepci učitelů a jejich vliv na žáky – Bc. Karolína Hradilová
Bc. Karolína Hradilová
Diplomová práce
Chyby v sociální percepci učitelů a jejich vliv na žáky
Mistakes in teachers' social perceptions and their effect on pupils
Anotace:
Tato magisterská diplomová práce je zaměřena na téma chyb v sociální percepci učitelů a jejich vliv na žáky 2. stupně základních škol. Objasňuje problematiku sociální percepce a chyb z ní plynoucích, aktéry výchovně vzdělávacího procesu a možný vliv chyb na tyto aktéry. Mezi chyby, na které se práce zaměřuje patří: Pygmalion efekt, Golem efekt, teorie nálepkování, haló efekt, předsudky či stereotypy …víceAbstract:
This Master's thesis focuses on the subject of mistakes in teachers' social perception and their influence on primary school pupils. It clarifies the issue of social perception and the mistakes resulting from it, the participants in the educational process and the possible impact of mistakes on these participants. Among the mistakes the work focuses on: Pygmalion effect, Golem effect, labelling, halo …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bp9kc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2023
- Vedoucí: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
- Oponent: prof. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Czech Secondary School Students' Preferences for and Perceptions of Indirect and Direct Corrective Feedback on Writing
Natálie Krejčířová -
Digitální transformace ve zdravotnictví jako nástroj sociální udržitelnosti: Percepce zdravotníků
Barbora Koláčková -
Percepce tetování u mladých dospělých v České republice: pětiletá retrospektiva klientů tetovacího centra.
Jaroslava Kollárová -
Hodnoticí úsudek učitele a jeho vnímání žákem na gymnáziu
Karolína Kučerová -
Improving Young Learners‘ English pronunciation in primary education
Rozalie Chromčáková -
Assessing Writing of Dyslexic Learners at Primary School
Josef Dastych -
Assessment of speaking in the primary classroom
Jana Matoušková -
Rotational teaching of English language at Primary and Lower Secondary school
Michal Pospíšil