Efektivnost veřejné podpory MSP v ČR – Bc. Hana Ryšavá
Bc. Hana Ryšavá
Bachelor's thesis
Efektivnost veřejné podpory MSP v ČR
Efficiency of public support for Small and Medium Enterprises in the Czech Republic
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je veřejná podpora malých a středních podniků v ČR. Pro tuto práci jsem si vybrala jeden konkrétní podnik, na kterém budu zkoumat efektivnost využití veřejné podpory. Tento podnik využívá dotací na svou zemědělskou činnost. Zhodnotím jednotlivé roky a začnu v období, kdy tento podnik ještě dotace nežádal. Postupně bych chtěla dojít k zjištění, zda je efektivnější podnikání …viacAbstract:
The theme of the thesis is public support SMEs in the country. For this work I chose one particular company in which I will examine the effectiveness of public aid. The company uses subsidies to their agricultural activity. I evaluate each year, and start at a time when the company did not ask for more subsidies. Gradually, I want to be to determine whether it is more efficient business with support …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a9qip/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
- Oponent: Ing. Josef Budík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík