Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945 – Lukáš Staněk
Lukáš Staněk
Bachelor's thesis
Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
Comparison of the Marketing Communication Tools Used by Company XYZ s.r.o. with Tools Used by Baťa a.s. Company until 1945
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je komparace nástroj? marketingové komunikace vybrané firmy, která se zabývá prodejem a distribucí kancelářských potřeb v České republice. Teoretická část se zabývá teorií marketingu, marketingové komunikace a jejími nástroji. V praktické části je prezentována marketingová komunikace ve firmě Baťa a.s. do roku 1945, marketingová komunikace vybrané firmy a jejich komparace …moreAbstract:
The subject of this Bachelor thesis is comparison of the marketing communication tools used by chosen company, which sells and distributes office supplies in Czech Republic. The thesis is divided info two main parts. The theoretical part deals with the theories of marketing, marketing communication and its tools. In the practical part is presented marketing communication used in Baťa a.s. Company until …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2014
Accessible from:: 16. 5. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STANĚK, Lukáš. \textit{Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/d3jtzn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Staněk, Lukáš. Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová