Ester Jagobová

Bachelor's thesis

Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu

Package and Product Label from the Perspective of Neuromarketing
Abstract:
Hlavním cílem této práce je pomocí metody Eye-Tracking zjistit, do jaké míry obal a etiketa produktu ovlivňuje nákupní rozhodování spotřebitele. K ověření tohoto cíle bude použitý neuromarketingový přístup. Jako vedlejší cíl této závěrečné práce je vytvořit doporučení, pro tvorbu ideálního obalu a etikety. K dosažení výše uvedených cílů budou využity grafické programy, k tvorbě návrhů obalů a dotazníkové …more
Abstract:
The main objective of this work is to determine the extent to which the packaging and product label affects the purchasing decisions of the consumer. Neuromarketing approach will be used to verify this goal. As a secondary objective of this final work is to make recommendations for creating ideal packaging and labels. To achieve the above objectives, graphical programs will be used to create package …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2019
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication