Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu – Ester Jagobová
Ester Jagobová
Bakalářská práce
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Package and Product Label from the Perspective of Neuromarketing
Anotace:
Hlavním cílem této práce je pomocí metody Eye-Tracking zjistit, do jaké míry obal a etiketa produktu ovlivňuje nákupní rozhodování spotřebitele. K ověření tohoto cíle bude použitý neuromarketingový přístup. Jako vedlejší cíl této závěrečné práce je vytvořit doporučení, pro tvorbu ideálního obalu a etikety. K dosažení výše uvedených cílů budou využity grafické programy, k tvorbě návrhů obalů a dotazníkové …víceAbstract:
The main objective of this work is to determine the extent to which the packaging and product label affects the purchasing decisions of the consumer. Neuromarketing approach will be used to verify this goal. As a secondary objective of this final work is to make recommendations for creating ideal packaging and labels. To achieve the above objectives, graphical programs will be used to create package …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vtczg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers
Helena Ježková -
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
Klára Šarkovská -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Neuromarketing a spotřební chování
Silvie Vaculčíková -
Neuromarketing: Koncept intuitivního marketingu
Simona Sciranko -
Neuromarketing a reklama
Petra Svobodová -
Neuromarketing v rámci fastfoodových značiek
Michal Malíček -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac