Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná? – Bc. Filip Doležal
Bc. Filip Doležal
Bakalářská práce
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Is television advertising as a service or product promotion still effective?
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá účinností televizní reklamy a jejím vlivem na podporu produktu/služby. Práce zobecňuje základní znalosti televizního vysílání v době reklamních přestávek. Dále zjišťuje efektivnost a současné trendy v tomto prostředí. Cílem práce je ověření účinnosti televizní reklamy a toho, zda se firmám stále vyplatí investovat do této oblasti. Dále je zkoumáno, jak se reklamy přizpůsobují …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the effectiveness of television advertising and its impact on product / service support. The work generalizes the basic knowledge of television broadcasting during advertising breaks. It also identifies efficiency and current trends in this environment. The aim of this work is to verify the effectiveness of television advertising and whether it is still paying off for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z60ru/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Marie Koubová
- Oponent: Ing. Michaela Bortlíková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociální marketing – obsah, specifika a účinnost – rozbor konkrétních případů
Daniel Bufka -
Přímý marketing jako komunikační technika v kazašském podniku
Nikita Bubnov -
Sociální marketing – obsah, specifika a účinnost – rozbor konkrétních případů
Daša Pirková -
Destinanční marketing z pohledu privátního sektoru
Vladimíra Šajbanová -
Vnímání Product Placementu vybranými cílovými skupinami obyvatel v ČR
Tereza Magdalena TESAŘOVÁ -
The Portrayal of the Stereotype of the Final Girl in the Novel Final Girl Support Group
Petra Hrňová -
Belonging to a group - Group identity - Jewellery marketing (Tiffany&Co)
Damjan Bogdanovic -
Webová aplikace jako nástroj pro sledování zdraví projektů skrze zjišťování spokojenosti zaměstnanců na projektech ve společnosti CN Group
Jakub Netrh