Projekt na podporu rozvoje turistického ruchu ve městě Znojmo a regionu Znojemsko – Bc. Jarmila RAŠKOVÁ
Bc. Jarmila RAŠKOVÁ
Diplomová práce
Projekt na podporu rozvoje turistického ruchu ve městě Znojmo a regionu Znojemsko
Project for support of tourism development in the town of Znojmo and in the Znojmo region Project for support of tourism development in the town of Znojmo and in the Znojmo region
Anotace:
Další rozvoj cestovního ruchu v jednotlivých regionech České republiky je podmíněn budováním kvalitní infrastruktury, tvorbou nových produktů cestovního ruchu, ale současně také vytvářením podmínek pro přípravu a výchovu kvalifikované pracovní síly, která tomuto odvětví zaručí konkurenceschopnou nabídku služeb srovnatelnou s ostatními členskými státy EU.Abstract:
The further development of tourism in the constituent regions of the Czech Republic is conditioned by the building up of a high-quality infrastructure, the creation of new tourism products but also together with the creation of conditions for preparation and education of qualified labour force that will guarantee a competitive service supply in this branch, comparable to the other member states of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
6435
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RAŠKOVÁ, Jarmila. \textit{Projekt na podporu rozvoje turistického ruchu ve městě Znojmo a regionu Znojemsko}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/d3tkm0/.
Jak správně citovat práci
RAŠKOVÁ, Jarmila. Projekt na podporu rozvoje turistického ruchu ve městě Znojmo a regionu Znojemsko. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová