Komplexní strategie PR komunikace projektu Receptář v letech 2008-2009 – Ing. Lenka Mieresová
Ing. Lenka Mieresová
Bachelor's thesis
Komplexní strategie PR komunikace projektu Receptář v letech 2008-2009
PR communication Complex Strategy of Receptář project in 2008-2009
Abstract:
Ve své práci navrhuji komplexní strategii PR pro časopis Receptář, který vychází od roku 1989. Cílem uvedené komunikační strategie byla stabilizace prodejů časopisu, zvýšení povědomosti o časopisu bez spojení s původním majitelem a zakladatelem Přemkem Podlahou. Pro tvorbu strategie jsem čerpala z vlastní zkušenosti práce v médiích, z doporučené literatury, relevantních odborných zdrojů. Uvedená strategie …moreAbstract:
In my thesis I propose complex strategy of PR communication for the hobby magazine Receptář published since 1989. The object of the communication was stabilisation of newsstand sales, higher awareness of the magazine without connection to its original owner and founder Přemek Podlaha. I use my own work experience from publishing houses, recommended literature, relevant sources. The mentioned strategy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/t3wrn/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2009
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Public relations vybrané instituce
Veronika Hacová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Role marketingu a public relations v informačně-vzdělávacích aktivitách vysokoškolských knihoven
Diana Hlubková -
Facebook, Twitter a Instagram z hlediska využití pro public relations
Tereza Dřevová -
Nástroje Public Relations a hodnocení jejich vlivu na vytváření pozitivního vnímání chemických podniků v očích české veřejnosti
Kateřina Macháčková -
Implementace Public Relations ve zdravotnické organizaci
Petr Ozogány