Ing. Lenka Mieresová

Bakalářská práce

Komplexní strategie PR komunikace projektu Receptář v letech 2008-2009

PR communication Complex Strategy of Receptář project in 2008-2009
Anotace:
Ve své práci navrhuji komplexní strategii PR pro časopis Receptář, který vychází od roku 1989. Cílem uvedené komunikační strategie byla stabilizace prodejů časopisu, zvýšení povědomosti o časopisu bez spojení s původním majitelem a zakladatelem Přemkem Podlahou. Pro tvorbu strategie jsem čerpala z vlastní zkušenosti práce v médiích, z doporučené literatury, relevantních odborných zdrojů. Uvedená strategie …více
Abstract:
In my thesis I propose complex strategy of PR communication for the hobby magazine Receptář published since 1989. The object of the communication was stabilisation of newsstand sales, higher awareness of the magazine without connection to its original owner and founder Přemek Podlaha. I use my own work experience from publishing houses, recommended literature, relevant sources. The mentioned strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní