Komplexní strategie PR komunikace projektu Receptář v letech 2008-2009 – Ing. Lenka Mieresová
Ing. Lenka Mieresová
Bakalářská práce
Komplexní strategie PR komunikace projektu Receptář v letech 2008-2009
PR communication Complex Strategy of Receptář project in 2008-2009
Anotace:
Ve své práci navrhuji komplexní strategii PR pro časopis Receptář, který vychází od roku 1989. Cílem uvedené komunikační strategie byla stabilizace prodejů časopisu, zvýšení povědomosti o časopisu bez spojení s původním majitelem a zakladatelem Přemkem Podlahou. Pro tvorbu strategie jsem čerpala z vlastní zkušenosti práce v médiích, z doporučené literatury, relevantních odborných zdrojů. Uvedená strategie …víceAbstract:
In my thesis I propose complex strategy of PR communication for the hobby magazine Receptář published since 1989. The object of the communication was stabilisation of newsstand sales, higher awareness of the magazine without connection to its original owner and founder Přemek Podlaha. I use my own work experience from publishing houses, recommended literature, relevant sources. The mentioned strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t3wrn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Public relations vybrané instituce
Veronika Hacová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Role marketingu a public relations v informačně-vzdělávacích aktivitách vysokoškolských knihoven
Diana Hlubková -
Facebook, Twitter a Instagram z hlediska využití pro public relations
Tereza Dřevová -
Nástroje Public Relations a hodnocení jejich vlivu na vytváření pozitivního vnímání chemických podniků v očích české veřejnosti
Kateřina Macháčková -
Implementace Public Relations ve zdravotnické organizaci
Petr Ozogány