Jan Zvoníček

Master's thesis

Customer experience audit of retail chains in the Czech Republic

Audit zákaznické zkušenosti maloobchodních řetězců v České republice
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá zmapováním a srovnáním zákaznické zkušenosti v kamenných prodejnách mezi společnostmi Albert Česká republika, s.r.o. a Tesco Stores ČR a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá marketingem služeb, definováním zákaznické zkušenosti, servicescape a měřením zákaznické zkušenosti. V praktické části jsou představeny společnosti Albert …more
Abstract:
This master's thesis focuses on mapping and comparing customer experience in brick-and-mortar stores between the companies Albert Česká republika, s.r.o. and Tesco Stores ČR a.s. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with service marketing, defining customer experience, servicescape, and the measurement of customer experience. In the practical part, …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2024
  • Supervisor: Tomáš Sadílek
  • Reader: Mark Mishcheniuk

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92266