Customer experience audit of retail chains in the Czech Republic – Jan Zvoníček
Jan Zvoníček
Diplomová práce
Customer experience audit of retail chains in the Czech Republic
Audit zákaznické zkušenosti maloobchodních řetězců v České republice
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá zmapováním a srovnáním zákaznické zkušenosti v kamenných prodejnách mezi společnostmi Albert Česká republika, s.r.o. a Tesco Stores ČR a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá marketingem služeb, definováním zákaznické zkušenosti, servicescape a měřením zákaznické zkušenosti. V praktické části jsou představeny společnosti Albert …víceAbstract:
This master's thesis focuses on mapping and comparing customer experience in brick-and-mortar stores between the companies Albert Česká republika, s.r.o. and Tesco Stores ČR a.s. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with service marketing, defining customer experience, servicescape, and the measurement of customer experience. In the practical part, …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92266
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Tomáš Sadílek
- Oponent: Mark Mishcheniuk
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92266
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
David Šafr -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
CUSTOMER SATISFACTION
Sai Sivasankaran Palani -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane