Marketingové komunikace v praxi politické strany – Bc. Martin SCHREIER
Bc. Martin SCHREIER
Bakalářská práce
Marketingové komunikace v praxi politické strany
Marketing communication tools in political party praktice
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingové komunikace politické strany KDU - ČSL. Zejména na její krajskou organizační složku působící ve Zlínském kraji . Cílem bakalářské práce je zmapovat činnost krajské organizace KDU-ČSL v oblasti marketingových komunikací. Práce má za úkol ukázat na skutečnost, že politická strana se v systému volné a svobodné soutěže politických stran neobejde bez dobře propracované …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing communication of the political party KDU-CSL. A special emphasis is given on the regional organization unit of the Zlin Region. The aim of this thesis is to analyze activities of the regional organization of KDU-CSL in the field of marketing communication. The aspiration of this work is to point out that a political party can not do without a sophisticated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor:
4874
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCHREIER, Martin. Marketingové komunikace v praxi politické strany. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Marketingová komunikace vybrané politické strany
Sabina Rosecká -
Marketingová komunikace politické strany
Jaroslav Starý -
Porovnání marketingové komunikace vybraných politických stran a vítězné strany ve volební kampani do NR SR v roce 2023
Michaela Kupcová -
Strategie komunikace vládních stran za období 2013 - 2017
Tomáš Duchoň -
Komparace volebních kampaní KDU-ČSL v parlamentních volbách 2010 a 2013
Jana GYÜREOVÁ -
Volební kampaně a profily politických stran CDU/CSU a KDU-ČSL ve srovnání
Jana BUREŠOVÁ