Quyet Ho Si

Master's thesis

Strategická analýza a její dopady na marketingový mix firmy Gentleport

Strategic Analysis and its impacts on company's marketing mix Gentleport
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou strategie prodejny (značky) Gentleport na trhu. Gentleport obchoduje s pánskými doplňky dovozenými z Anglie. Teoretická část obsahuje základní pojmy a definice, které jsou dále využívány v praktické části. Praktická část zahrnuje představení společnosti a analýzu marketingového mixu, marketingového prostředí, které obsahuje významné subjekty (konkurence, dodavatel …more
Abstract:
This thesis analyzes the strategy of introducing store (brand) Gentleport on the market that trades with men's accessories imported from England. Theory contains basic concepts, definitions, which will be used in the practical part. The practical part includes introduction of the company and marketing mix analysis, marketing environmental analysis, which includes a significant number of subjects (competitors …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 1. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 2. 2017
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Michael Horovič

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/53235