Specifické poruchy učení a chování v povědomí rodičovské veřejnosti – Bc. Martina Havlíčková
Bc. Martina Havlíčková
Bakalářská práce
Specifické poruchy učení a chování v povědomí rodičovské veřejnosti
Awareness of specific learning disabilities and related behaviour among children s parents
Anotace:
Anotace Předmětem této bakalářské práce je seznámení se základními pojmy týkajícími se specifických poruch učení a chování a především zjištění povědomí o tomto tématu u rodičů předškolních dětí. Rodiče se vyjadřovali formou dotazníků a rozhovorů ke specifickým poruchám učení a chování a na tomto základě jim jsou poskytnuty informace formou letáku.Abstract:
Anotace Předmětem této bakalářské práce je seznámení se základními pojmy týkajícími se specifických poruch učení a chování a především zjištění povědomí o tomto tématu u rodičů předškolních dětí. Rodiče se vyjadřovali formou dotazníků a rozhovorů ke specifickým poruchám učení a chování a na tomto základě jim jsou poskytnuty informace formou letáku.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hx3zb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2014
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Iva Žaloudíková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová -
Specifické poruchy učení u žáků 1. stupně základních škol - okres Benešov
Lucie Všetečková -
Specifické poruchy učení ve spojitosti s poruchami pozornosti v předškolním a školním věku
Kateřina Heimrathová -
Poruchy učení: dyslexie a dysortografie
Libuše PEKAŘOVÁ -
Specifické poruchy učení u žáků na prvním stupni základní školy v Praze
Lucie Maršnerová -
Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD
Simona Gernatová -
Pedagog a jeho metody při práci se studentem s ADHD/ADD při hodinách anglického jazyka s důrazem na rozvoj mluveného projevu
Jan Jehlička -
Syndrom ADHD a ADD u dětí předškolního věku
Michaela Drahoňovská