Relationship management vybrané neziskové organizace se zaměřením na získávání finančních prostředků – Bc. Tomáš FILIPCSIK
Bc. Tomáš FILIPCSIK
Master's thesis
Relationship management vybrané neziskové organizace se zaměřením na získávání finančních prostředků
Relationship management of selected nonprofit organization with focus on raising funds
Abstract:
Hlavním cílem práce je navrhnout způsob plánování a zpřehlednění řízení vztahů s ostatními subjekty americké neziskové organizace Czech-American TV a jednoduššího sledování souvisejících aktivit. Navazujícím cílem je formulace návrhů marketingových aktivit a rozpracování vybraného návrhu do konkrétních opatření. Dílčím cílem je charakterizovat zkoumaný subjekt metodou desk research a rozhovorů s jeho …moreAbstract:
The main objective of the thesis is to propose a way of planning and making the management of relations with other entities of the American non-profit organization Czech-American TV more transparent and easier to monitor related activities. The follow-up objective is the formulation of proposals for marketing activities and elaboration of the selected proposal into concrete measures. The sub-objective …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FILIPCSIK, Tomáš. \textit{Relationship management vybrané neziskové organizace se zaměřením na získávání finančních prostředků}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/d5l1pa/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FILIPCSIK, Tomáš. Relationship management vybrané neziskové organizace se zaměřením na získávání finančních prostředků. Plzeň, 2024. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Arnošt Petráček -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie
Ladislav Sadílek -
Marketingový mix organizace
Michaela Ošlejšková -
Marketingový mix vybrané organizace
Tereza Navrátilová -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka -
Marketingový mix vybrané sportovní organizace-implementace marketingového mixu v golfovém klubu
Pavel Burda -
Marketingový mix vybrané sportovní organizace-implementace marketingového mixu v golfovém klubu.
Pavel Burda