Struktura návštěvníků zvolené webové stránky – Bc. Lucie Straková
Bc. Lucie Straková
Bachelor's thesis
Struktura návštěvníků zvolené webové stránky
Visitor structure of selection web site
Abstract:
Bakalářská práce je věnována sledování webových stránek pomocí služby Google Analytics a charakterizování návštěvníků webových stránek www.kolinea.cz. Cílem této práce je zjistit, zda jsou webové stránky www.kolinea.cz logické a popřípadě navrhnout, jak by se daly napravit chyby v těchto stránkách pomocí zpracování informací o návštěvnosti a pohybu uživatelů po těchto webových stránkách, s využitím …moreAbstract:
Bachelor work is devoted to following web sites by the help of service Google Analytics and visitor characteristic of web sites www.kolinea.cz. The aim of my bachelor thesis is find out, whether web sites www.kolinea.cz are logical and in case of need project how repair the mistakes in these web sites by the help of information about user attendance and movement by these web sites by the help of service …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2010
- Supervisor: doc. Ing. Jitka Komárková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Straková, Lucie. Struktura návštěvníků zvolené webové stránky. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
System Engineering and Informatics / Regional and Information Management
Theses on a related topic
-
Charakteristika návštěvníků filmových klubů a jejich alternativy sledování filmů v době uzavření kin se zaměřením na využití VOD platforem
Anna Jarošová -
Testování www stránek organizace s využitím zvolených metod
Dominik SOUTOR -
Google SketchUp tvorba 3D modelů
David MIZERA -
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Eva Porkertová -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Web analytics tools (Google Analytics)
Daniel Novák -
Podpora vizualizace v self-service Business Intelligence nástrojích - porovnání SAS Visual Analytics a IBM Cognos Analytics
Felix Espinoza -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková