Struktura návštěvníků zvolené webové stránky – Bc. Lucie Straková
Bc. Lucie Straková
Bachelor's thesis
Struktura návštěvníků zvolené webové stránky
Visitor structure of selection web site
Anotácia:
Bakalářská práce je věnována sledování webových stránek pomocí služby Google Analytics a charakterizování návštěvníků webových stránek www.kolinea.cz. Cílem této práce je zjistit, zda jsou webové stránky www.kolinea.cz logické a popřípadě navrhnout, jak by se daly napravit chyby v těchto stránkách pomocí zpracování informací o návštěvnosti a pohybu uživatelů po těchto webových stránkách, s využitím …viacAbstract:
Bachelor work is devoted to following web sites by the help of service Google Analytics and visitor characteristic of web sites www.kolinea.cz. The aim of my bachelor thesis is find out, whether web sites www.kolinea.cz are logical and in case of need project how repair the mistakes in these web sites by the help of information about user attendance and movement by these web sites by the help of service …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2010
- Vedúci: doc. Ing. Jitka Komárková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Straková, Lucie. Struktura návštěvníků zvolené webové stránky. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
System Engineering and Informatics / Regional and Information Management
Práce na příbuzné téma
-
Charakteristika návštěvníků filmových klubů a jejich alternativy sledování filmů v době uzavření kin se zaměřením na využití VOD platforem
Anna Jarošová -
Testování www stránek organizace s využitím zvolených metod
Dominik SOUTOR -
Google SketchUp tvorba 3D modelů
David MIZERA -
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Eva Porkertová -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Web analytics tools (Google Analytics)
Daniel Novák -
Podpora vizualizace v self-service Business Intelligence nástrojích - porovnání SAS Visual Analytics a IBM Cognos Analytics
Felix Espinoza -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková