Spotřebitelské soutěže a jejich využití v praxi – Ing. Jan Pauček
Ing. Jan Pauček
Bakalářská práce
Spotřebitelské soutěže a jejich využití v praxi
Consumer competitions and their application in practice
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje zajišťování, pořádání a vyhodnocovaní spotřebitelských soutěží. Zasazuje tuto problematiku do globálního hlediska podpory prodeje jako součást marketingového mixu. V druhé části bakalářské práce jsou popsány některé typy soutěží v České republice a zahraničí a je zde ukázán rozdíl mezi typy soutěží ve vazbě na psychologii zákazníka a kulturní rozdíly. V praktické části …víceAbstract:
This Bachelor thesis focuses on how consumer competitions are procured, organized and evaluated. It embeds this problem in a global perspective of sales support as a part of the marketing mix. The second part of the thesis describes certain types of competitions in the Czech Republic and abroad and it illustrates the differences between the types of competitions in connection with customer psychology …víceKlíčová slova
Spotřebitelská soutěž marketingový mix podpora prodeje in-store marketing loterie spotřebitelská loterie psychologie soutěže multikulturní rozdíl soutěže Consumer competition marketing mix sales promotion sweepstakes consumer lottery competition psychology multicultural difference competition
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tyqhh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže
Jan Šafář -
Spotřebitelská soutěž v marketingové podpoře prodeje
Lucie Minksová -
Podpora prodeje a spotřebitelská soutěž
Monika Vavrušková -
Spotřebitelská soutěž v automobilovém průmyslu
Jan Brož -
Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže
Jan Šafář -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
In-store marketing a jeho uplatnění ve vybrané prodejně
Ivana Kalinová