Vliv zobrazování žen v reklamě na nákupní chování spotřebitele – Bc. Andrea Horňáková
Bc. Andrea Horňáková
Bachelor's thesis
Vliv zobrazování žen v reklamě na nákupní chování spotřebitele
The effect of displaying women in advertising on the consumer buying behaviour
Abstract:
Hlavním cílem práce je vysvětlit, jaký vliv má obraz ženy v reklamě na tělesné sebepojetí žen v české společnosti. Dále má práce dva vedlejší cíle. Prvním z nich je zjistit, jak reklamy pro ženy ovlivňují spotřebitelky při výběru produktů v typicky ženských segmentech. Dalším vedlejším cílem je ověřit, jaký „ideál“ ženské krásy upřednostňují muži v dnešní české společnosti a nakolik se tento ideál …moreAbstract:
The main objective of this Bachelor thesis is to explain the effect of displaying women in advertising on the perception of woman’s body image. There are two side objectives correlated with this topic. The first side objective is to find out how advertisement affects women buying behaviour at segments like underwear and cosmetics products. The second side object is to verify what is the real ideal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/w0cr6/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Proměna ideálu ženské krásy v současných online reklamních kampaních
Romana Bocková -
Prezentace ideálu ženské krásy západní společnosti ženskými časopisy a vliv jeho zobrazování
Viviana Bordásová -
Gustav Klimt, Franz Matsch a rozdílnost jejich pojetí ideálu ženské krásy
Kamila Červinková -
Ideál ženské krásy napříč stoletím
Žaneta Martynková -
Vliv médií na ideál ženské krásy
Kristýna Jakubcová -
Body image jako faktor ovlivňující frekvenci nakupování
Dominika Krejčová -
Vliv Instagramu na body image mládeže v kontextu rizik používání sociálních sítí
Tereza Doležalová