Využití písní ve výuce německého jazyka s ohledem na osobnostní a sociální výchovu – Mgr. Veronika Čechová
Mgr. Veronika Čechová
Diplomová práce
Využití písní ve výuce německého jazyka s ohledem na osobnostní a sociální výchovu
The Exploitation of Songs in German Lessons in Relation to Social and Personality Education
Anotace:
Cílem mé diplomové práce bylo vytvořit metodický materiál, který za podpory písní navrhuje aktivity,jež umožňují integraci prvků osobnostní a sociální výchovy do výuky německého jazyka na 1. stupni ZŠ.Abstract:
The ambiton of my diploma paper was production of methodical stuff, which makes it posible to integration of personality and social education in german lessons, with dhe exploitation of songs.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q2h6q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2007
- Vedoucí: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Naplňování průřezového tématu Osobnostní a sociální výchova ve 4. ročníku základní školy
Adriana ŠAGÁTOVÁ -
Projekt analýzy dopisů Isabely Parmské jako vhodný způsob výuky psychohygieny v rámci průřezového tématu Osobnostní a sociální výchova
Prokop Janda -
Formy odměňování a trestání a způsob výchovy dítěte v českých a vietnamských rodinách v ČR
Tereza Netolická -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Současný stav využití dramatické výchovy a jejích metod a technik na druhém stupni základních škol a v odpovídajících ročnících víceletých gymnázií v Ústí nad Labem
Taťána Mádlová -
Marcela Zemanová, František Thun-Hohenstein (1809-1870). Biografie šlechtice v kontextu proměn společnosti 19. století. Předkládaná disertační práce je první ucelenou biografií hraběte Františka Thun-Hohensteina (1809-1870), jednoho z nejdůležitějších představitelů českého uměleckého života 2. třetiny 19. století. Práce sleduje dva hlavní okruhy zájmu. Prvním je Thunova soukromá sféra, kde se zabývá jeho dětstvím, výchovou, vzděláním a cestováním v kontextu rodinných strategií. Nejdůležitějším momentem je pak Thunův mesaliační sňatek.který uzavřel roku 1846 a jehož následkem pozbyl jako prvorozený dědické právo na rodinný fideikomis.Druhou linií, kterou práce sleduje, je veřejné působení Františka Thuna. Jsou zmíněny Thunovy aktivity v sociální a filantropické oblasti a jeho politická kariéra v době předbřeznové a během revoluce roku 1848. Největší pozornost však autorka věnuje Thunově činnosti v oblasti výtvarného umění a památkové péče.
Marcela ZEMANOVÁ -
Hybrides Lernkonzept im DaF-Unterricht in der Sekundarstufe I
Michaela Mouchová -
Výuka německého jazyka na Waldorfské škole a klasické ZŠ
Simona Halvová