Posouzení možnosti vstupu firmy WMA-Glass na nový trh s ohledem na vymezení cílového segmentu – Bc. Zuzana Brozová
Bc. Zuzana Brozová
Master's thesis
Posouzení možnosti vstupu firmy WMA-Glass na nový trh s ohledem na vymezení cílového segmentu
Assessing Target Market-Entry Opportunities for WMA-Glass Company with Regard to End Segment Definition
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je posouzení možnosti vstupu firmy WMA-Glass na nový trh s vymezením cílového segmentu a navržení vhodné strategie. Práce obsahuje jak informace o společnosti samotné, tak o průmyslovém odvětví, ve kterém podniká. Nedílnou součástí práce je situační analýza skládající se z vnějšího a vnitřního prostředí, marketingového mixu a analýzy zákazníků. Vnější okolí firmy je dále …moreAbstract:
The main aim of the thesis is to assess the target market-entry opportunities for WMA-Glass company and suggest an appropriate strategy. The thesis contains not only information about the company but also the information about the industry in which the company operates. The paper also comprises situation analysis that investigates internal and external environment, marketing mix and customer analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2014
Accessible from:: 7. 5. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BROZOVÁ, Zuzana. \textit{Posouzení možnosti vstupu firmy WMA-Glass na nový trh s ohledem na vymezení cílového segmentu}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/d6ab8x/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Brozová, Zuzana. Posouzení možnosti vstupu firmy WMA-Glass na nový trh s ohledem na vymezení cílového segmentu. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Marketingový mix a jeho využití v praxi
Viktoriia Latushkyna -
Marketingový mix vybraného vinařství
Magdaléna Čoupková -
Marketingový mix vybrané jazykové školy
Monika KRÁLOVÁ -
Marketingový mix vo vybranom vinárstve
Michelle Morávková -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera