Bc. Zuzana Brozová

Master's thesis

Posouzení možnosti vstupu firmy WMA-Glass na nový trh s ohledem na vymezení cílového segmentu

Assessing Target Market-Entry Opportunities for WMA-Glass Company with Regard to End Segment Definition
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je posouzení možnosti vstupu firmy WMA-Glass na nový trh s vymezením cílového segmentu a navržení vhodné strategie. Práce obsahuje jak informace o společnosti samotné, tak o průmyslovém odvětví, ve kterém podniká. Nedílnou součástí práce je situační analýza skládající se z vnějšího a vnitřního prostředí, marketingového mixu a analýzy zákazníků. Vnější okolí firmy je dále …more
Abstract:
The main aim of the thesis is to assess the target market-entry opportunities for WMA-Glass company and suggest an appropriate strategy. The thesis contains not only information about the company but also the information about the industry in which the company operates. The paper also comprises situation analysis that investigates internal and external environment, marketing mix and customer analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2014
Accessible from:: 7. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Brozová, Zuzana. Posouzení možnosti vstupu firmy WMA-Glass na nový trh s ohledem na vymezení cílového segmentu. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

Technical University of Liberec

Faculty of Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Business Administration