Hodnotenie efektívnosti rôznych postupov v PPC reklamách – Bc. Zuzana Hurtová
Bc. Zuzana Hurtová
Master's thesis
Hodnotenie efektívnosti rôznych postupov v PPC reklamách
Hodnocení efektivnosti různých postupů v PPC reklamách
Abstract:
HURTOVÁ, Z. Hodnocení efektivnosti různých postupů v PPC reklamách. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018.Tato práce se zaobírá hodnocením efektivnosti různých postupů v placených reklamách a to především v PPC systémech Google AdWords a Sklik. Konkrétně se soustřeďuje na porovnání výkonnosti vyhledávací sítě v těchto systémech, zda má přítomnost značky inzerenta v textu reklamního …moreAbstract:
HURTOVÁ, Z. Evaluation of the effectiveness of various techniques in PPC Advertising. Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2018.This thesis is focused on evaluating the effectiveness of various pay-advertising practices, especially in two PPC systems - Google AdWords and Sklik. Specifi-cally, it focuses on comparing the performance of the search network in these two pay-per-click systems …moreAbstract:
HURTOVÁ, Z. Hodnotenie efektívnosti rôznych postupov v PPC reklamách. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2018.Táto práca sa zaoberá hodnotením efektívnosti rôznych postupov v platených reklamách a to predovšetkým v dvoch PPC systémoch – Google AdWords a Skliku. Konkrétne sa zameriava na porovnanie výkonnosti vyhľadávacej siete v týchto dvoch systémoch, tým či má prítomnosť značky inzerenta …moreKeywords
PPC reklama PPC PPC systémy Google AdWords Sklik Placená reklama Online reklama Online marketing
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Dynamical Optimization of Budget Allocation in Paid Search Advertising
Vít Mrňávek -
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká -
PPC reklama a její efektivní využití pro lokální podniky
Štěpán Hořeňovský -
PPC reklama ako nástroj propagácie pre firmu Hypergen, s.r.o.
Michaela Hanáková