Hodnotenie efektívnosti rôznych postupov v PPC reklamách – Bc. Zuzana Hurtová
Bc. Zuzana Hurtová
Diplomová práce
Hodnotenie efektívnosti rôznych postupov v PPC reklamách
Hodnocení efektivnosti různých postupů v PPC reklamách
Anotace:
HURTOVÁ, Z. Hodnocení efektivnosti různých postupů v PPC reklamách. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018.Tato práce se zaobírá hodnocením efektivnosti různých postupů v placených reklamách a to především v PPC systémech Google AdWords a Sklik. Konkrétně se soustřeďuje na porovnání výkonnosti vyhledávací sítě v těchto systémech, zda má přítomnost značky inzerenta v textu reklamního …víceAbstract:
HURTOVÁ, Z. Evaluation of the effectiveness of various techniques in PPC Advertising. Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2018.This thesis is focused on evaluating the effectiveness of various pay-advertising practices, especially in two PPC systems - Google AdWords and Sklik. Specifi-cally, it focuses on comparing the performance of the search network in these two pay-per-click systems …víceAbstract:
HURTOVÁ, Z. Hodnotenie efektívnosti rôznych postupov v PPC reklamách. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2018.Táto práca sa zaoberá hodnotením efektívnosti rôznych postupov v platených reklamách a to predovšetkým v dvoch PPC systémoch – Google AdWords a Skliku. Konkrétne sa zameriava na porovnanie výkonnosti vyhľadávacej siete v týchto dvoch systémoch, tým či má prítomnosť značky inzerenta …víceKlíčová slova
PPC reklama PPC PPC systémy Google AdWords Sklik Placená reklama Online reklama Online marketing
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Dynamical Optimization of Budget Allocation in Paid Search Advertising
Vít Mrňávek -
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká -
PPC reklama a její efektivní využití pro lokální podniky
Štěpán Hořeňovský -
PPC reklama ako nástroj propagácie pre firmu Hypergen, s.r.o.
Michaela Hanáková