Chování spotřebitelů na trhu s mobilními telefony – Bc. Michaela Sommerová
Bc. Michaela Sommerová
Diplomová práce
Chování spotřebitelů na trhu s mobilními telefony
Consumer Behaviour on the Mobile Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vyhodnocením faktorů, které ovlivňují spotřebitele a jejich chování na trhu s mobilními telefony. Práce se skládá z literární rešerše a praktické části. Literární rešerše se věnuje konfrontací teoretických poznatků různých autorů na téma spotřebitel, spotřební chování, faktory ovlivňující nákupní chování a nákupní rozhodovací proces. Dále se tato část věnuje popisu marketingového …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the evaluation of factors affecting consumers and their behaviour within the mobile phone market. The thesis consists of a literature review and a practical part. The literary review confronts the theoretical findings of various authors on the subject of consumer, consumer behaviour, factors impacting consumer buying behaviour and the buyer decision process. This part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Komerční komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Julie Skřičková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková