Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků Bikar Metalle Slovakia s využitím prvků CRM – Bc. Soňa Flašíková
Bc. Soňa Flašíková
Diplomová práce
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků Bikar Metalle Slovakia s využitím prvků CRM
Project of Increase Customer Satisfaction of Bikar Metalle Slovakia Implementing Elements of CRM
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh projektu pro zvýšení spokojenosti zákazníků Bikar Metalle Slovakia s využitím CRM prvků. Diplomová práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na základní poznatky o CRM, zákazníky na trhu B2B, segmentaci zákazníků a situační analýzy. Zároveň je podkladem pro vytvoření praktické části. Praktická část diplomové práce je rozdělená na …víceAbstract:
The aim of diploma thesis is a proposal for increase customer satisfaction of Bikar Metalle Slovakia implementing elements of CRM. The diploma thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with basic knowledge of CRM, customer on B2B, customer segmentation and situational analysis. Also theoretical part is basic for practical part. The practical part of diploma thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FLAŠÍKOVÁ, Soňa. \textit{Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků Bikar Metalle Slovakia s využitím prvků CRM}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/d71sxu/.
Jak správně citovat práci
Flašíková, Soňa. Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků Bikar Metalle Slovakia s využitím prvků CRM . Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Model zákaznické segmentace vybraného podniku na trzích B2B
Martina Horáčková -
Návrh segmentačnej a komunikačnej stratégie pre B2B trh spoločnosti Fagor Professional
Vivien Fedorová -
Prodejní aktivity na B2B trzích
Jan Drvota -
Návrh na zefektivnění komunikace se zákazníky B2B a koncovými uživateli B2C
Kristýna Hrubčíková -
Cenová strategie na B2B trhu
Tamara Kurcikašvili -
Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu podniku v prostředí B2B
Martin Lenfeld -
B2B Marketing Strategy of a Chosen Company
Olga Iogova -
Identifikace cílových skupin B2B zákazníků pro firmu FORM s.r.o.
Petra ČUNKOVÁ