Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků Bikar Metalle Slovakia s využitím prvků CRM – Bc. Soňa Flašíková
Bc. Soňa Flašíková
Master's thesis
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků Bikar Metalle Slovakia s využitím prvků CRM
Project of Increase Customer Satisfaction of Bikar Metalle Slovakia Implementing Elements of CRM
Abstract:
Cílem diplomové práce je návrh projektu pro zvýšení spokojenosti zákazníků Bikar Metalle Slovakia s využitím CRM prvků. Diplomová práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na základní poznatky o CRM, zákazníky na trhu B2B, segmentaci zákazníků a situační analýzy. Zároveň je podkladem pro vytvoření praktické části. Praktická část diplomové práce je rozdělená na …moreAbstract:
The aim of diploma thesis is a proposal for increase customer satisfaction of Bikar Metalle Slovakia implementing elements of CRM. The diploma thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with basic knowledge of CRM, customer on B2B, customer segmentation and situational analysis. Also theoretical part is basic for practical part. The practical part of diploma thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FLAŠÍKOVÁ, Soňa. \textit{Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků Bikar Metalle Slovakia s využitím prvků CRM}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/d71sxu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Flašíková, Soňa. Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků Bikar Metalle Slovakia s využitím prvků CRM . Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Model zákaznické segmentace vybraného podniku na trzích B2B
Martina Horáčková -
Návrh segmentačnej a komunikačnej stratégie pre B2B trh spoločnosti Fagor Professional
Vivien Fedorová -
Prodejní aktivity na B2B trzích
Jan Drvota -
Návrh na zefektivnění komunikace se zákazníky B2B a koncovými uživateli B2C
Kristýna Hrubčíková -
Cenová strategie na B2B trhu
Tamara Kurcikašvili -
Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu podniku v prostředí B2B
Martin Lenfeld -
B2B Marketing Strategy of a Chosen Company
Olga Iogova -
Identifikace cílových skupin B2B zákazníků pro firmu FORM s.r.o.
Petra ČUNKOVÁ