Inkluzivní vzdělávání z pohledu rodičů žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. – Bc. Veronika Šimíková
Bc. Veronika Šimíková
Bakalářská práce
Inkluzivní vzdělávání z pohledu rodičů žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Inclusive Education from the Perspective of Parents of Pupils with Special Educational Needs.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na téma inkluze, konkrétně na vnímání inkluzivního vzdělávání z pohledu rodičů žáků se speciálními vzdělávacími potřebami navštěvujících 1. stupeň základních škol. Teoretická část popisuje, co inkluze vlastně znamená, snaží se vymezit rozdíly mezi různými termíny a definicemi a poukazuje na důležitost inkluzivních aktérů v praxi. Výzkumná část se zabývá interpretací …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the topic of inclusion, specifically on the perception of inclusive education from the perspective of parents of pupils with special educational needs attending primary school. The theoretical part describes what inclusion really means, aims to define the differences between various terms and definitions, and points out the importance of inclusive participants in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ff9e1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2020
- Vedoucí: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Inkluzivní vzdělávání v České republice a v Anglii
Klára Lehká -
Consequences of the post-pandemic on the education system of Turkey (case study "Turkish students")
Simay Goze Erdinc -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Spolupráce mateřské a základní školy aneb Trochu jiná cesta do školy. Co-operation of nursery school and primary school or Another way how to get to school.
Michaela MAŠATOVÁ -
Assessing Writing of Dyslexic Learners at Primary School
Josef Dastych -
Rotational teaching of English language at Primary and Lower Secondary school
Michal Pospíšil -
Mempolis: Game-Based Learning System for Primary School Computer Science Education
Valérie Taftová