Vliv reklamy a propagace na chování zákazníka – Bc. Luboš Příhoda
Bc. Luboš Příhoda
Bakalářská práce
Vliv reklamy a propagace na chování zákazníka
Impact of advertising and promotion on customer's behaviour
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na vliv a působení reklamy a propagace na chování zákazníka. Popisuje jednotlivé reklamní techniky a zabývá se aplikací psychologie reklamy v praxi. Cílem této bakalářské práce je zhodnotit, do jaké míry je zákazník reklamou ovlivněn a jaký postoj zaujímá k jednotlivým typům reklamy. Nedílnou součástí bakalářské práce je dotazník, který dopomohl ke zjištění těchto cílů …víceAbstract:
My bachelor thesis focuses on the influence of the advertising and promotion on consumer behavior. Describes the different advertising techniques and discusses applications of psychology in advertising practice. The aim of this thesis is to assess the extent to which the customer is influenced by advertising and the attitude to deliver different types of advertisements. Integral part of this work is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zy015/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Translation Activism and Its Influence on Public Opinion
Kateřina MODRÁ -
Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě
Veronika Smolíková -
Veřejné mínění - občané a obranná strategie ČR (sekundární analýza)
Dan Jelínek -
Psychologie v bezpečnostní praxi
Štěpán Vávra -
Marketingová komunikace a její vliv na veřejné mínění
Monika Lešnerová -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal