Metody a formy výuky žáků s ADHD na I. stupni ZŠ – Mgr. Kristýna ZUBKOVÁ
Mgr. Kristýna ZUBKOVÁ
Bakalářská práce
Metody a formy výuky žáků s ADHD na I. stupni ZŠ
Methods and forms of teaching pupils with ADHD at the first stage of elementary school
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na metody a formy výuky, které používají učitelé ve výuce žáků s ADHD na prvním stupni základní školy, která je zřízena dle školského zákona č. 561/2004 Sb., § 16, odst. 9. Tato bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretickou část tvoří první tři kapitoly a zaměřují se na charakteristiku syndromu ADHD, na vzdělávání těchto žáků a na metody a …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the methods and forms of teaching used by teachers in teaching pupils with ADHD in the first stage of elementary school, which is established according to Education Act No. 561/2004 Coll., § 16, paragraph 9. This bachelor's thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part consists of the first three chapters and it is focus on the characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Andrea Cibulková, MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZUBKOVÁ, Kristýna. Metody a formy výuky žáků s ADHD na I. stupni ZŠ. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ