Sociální plakát jako nástroj komunikace – Lucie BOČKOVÁ
Lucie BOČKOVÁ
Diplomová práce
Sociální plakát jako nástroj komunikace
Social Poster as a Mean of Communication
Anotace:
Předkládaná diplomová práce s názvem "Sociální plakát jako nástroj komunikace" se ve svém obsahu zabývá sociální reklamou a jejím možným využitím jako komunikačního nástroje. Teoretická část se zabývá grafickým designem a především tvorbou plakátu, jako vizuálního komunikačního prostředku reklamy. Dále teoretická část nastiňuje historický vývoj reklamy a obsahuje výčet charakteristických znaků sociální …víceAbstract:
This diploma thesis with name "Social Poster as a Communication Tool" deals in the content with social advertisings and theirs potential use as a communication tool. The theoretical part deals with graphic design and especially the role of poster as a visual communication medium of advertising. Furthermore, the theoretical part outlines the historical development of advertising and lists the characteristic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Petr Brožka
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOČKOVÁ, Lucie. Sociální plakát jako nástroj komunikace. Č. Bud., 2014. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství občanské výchovy pro 2. stupeň ZŠ, Učitelství výtvarné výchovy pro 2. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Sociální témata ve výuce DV pro studenty sociální činnosti
Jana Šeráková -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Richard Prorok -
Poruchy příjmu potravy u dětí jako sociální a společenské téma
Petra BLAHOUTOVÁ -
Konstrukce účasti sociálních pracovníků na utváření identity oboru sociální práce v moderních a postmoderních podmínkách
Pavlína Linková -
Grafický design a Petr Babák
Kateřina Nováčková -
Možnosti vizuální exprese – grafický design Divadla na provázku
Martin Maryška -
Děti jako cílová skupina mediální persvaze
Petra NOVÁKOVÁ -
Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy
Kateřina ŽEMLOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva