Využití PPC kampaní k meziročnímu navýšení tržeb firmy XY – Eliška Miškaříková
Eliška Miškaříková
Bakalářská práce
Využití PPC kampaní k meziročnímu navýšení tržeb firmy XY
Use of PPC Campaigns to Year-on-year Increase Sales of the Company XY
Anotace:
Tématem bakalářské práce je využití PPC kampaní k meziročnímu navýšení tržeb firmy XY. Pro účely práce byla zvolena firma prodávající školní batohy. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmů z oblasti digitálního a výkonnostního marketingu. Tato část se zabývá také charakteristikou segmentu trhu, na kterém e-shop působí a taktéž stanovením …víceAbstract:
The bachelor thesis topic is the use of PPC campaigns to year-on-year increase sales of the company. For the work, a company selling school bags was chosen. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part of the thesis deals with the definition of concepts in the field of digital marketing and performance marketing. This part deals with segment characterisation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Miškaříková, Eliška. Využití PPC kampaní k meziročnímu navýšení tržeb firmy XY. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Digitální marketing jako nástroj marketingové komunikace volnočasového areálu
Lucie Stružková -
Digitální marketing jako nový nástroj komunikačního mixu integrované marketingové komunikace
Nataliia Bundziak -
Komunikace značky v éře digitálního marketingu
Barbora Kučerová