Faktory ovlivňující nákupní rozhodování spotřebitelů vybraných druhů potravin ve městě Děčín – Jakub CHLEBORÁD
Jakub CHLEBORÁD
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování spotřebitelů vybraných druhů potravin ve městě Děčín
The factors affecting consumer buying decisions of the selected types of food in Decin
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo stanovit, které faktory nejvíce ovlivňují nákupní rozhodování spotřebitelů vybraných druhů potravin ve městě Děčín. Údaje pro tento výzkum byly sbírány prostřednictvím osobního dotazování na základě předem připraveného dotazníku. Většina odpovědí byla zaznamenána pomocí bipolární škály. Použité metody pro analýzu dat byly interval spolehlivosti, korelace, Friedmanova …víceAbstract:
The main purpuse of this bachelor thesisi is to determine, which factors, are tho most influential in the decision making of consumers when buying specific type of groceries in the city of Děčín. The data for this study has been collected by personal questioning based on a questionnaire prepared in advance. Most of the answers have been recorded using a bipolar scale. The used methods for the data …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHLEBORÁD, Jakub. \textit{Faktory ovlivňující nákupní rozhodování spotřebitelů vybraných druhů potravin ve městě Děčín}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/d8xa93/.
Jak správně citovat práci
CHLEBORÁD, Jakub. Faktory ovlivňující nákupní rozhodování spotřebitelů vybraných druhů potravin ve městě Děčín. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Dražanová -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Vliv principů nedostatku jako marketingových taktik na nákupní rozhodování mladé generace v kontextu e-commerce
Nikol Brotánková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lapáčková Lapáčková -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lucie Tůmová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Eva Švecová