User-generated content v marketingu destinací cestovního ruchu – Petra Süssmilichová
Petra Süssmilichová
Bachelor's thesis
User-generated content v marketingu destinací cestovního ruchu
User-generated content in tourism destination marketing
Abstract:
Hlavním tématem této bakalářské práce je User-generated content neboli obsah generovaný uživateli, často označován pouze zkratkou UGC, který zahrnuje veškeré dobrovolně vytvořené příspěvky uživatelů. Práce se zaměřuje konkrétně na jeho roli v oblasti cestovního ruchu, kde má výrazný vliv na image destinace i chování turistů, a jehož součástí se čím dál častěji stává. Hlavním cílem této bakalářské práce …moreAbstract:
The main topic of this bachelor thesis is User-generated content, often referred to simply as UGC, which includes all voluntarily created contributions by users. The thesis focuses specifically on its role in tourism, where it has a significant impact on the image of the destination and the behaviour of tourists, and of which it is increasingly becoming a part. The main aim of this thesis is to evaluate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88954
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2023
- Supervisor: Zuzana Kvítková
- Reader: Zdenka Petrů
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88954
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Vliv user-generated content na nákupní rozhodovací proces českých turistů
Veronika Linhartová -
Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch
Kristýna Kubešová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Projekt EDEN a jeho význam pro udržitelný cestovní ruch v České republice
Kateřina Kolářová -
Cestovní ruch ostrova Mauricius v odrazu sociálních sítí
Michaela HAŠKOVÁ -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller -
Vliv sociálních médií na cestovních ruch a jejich využití na overturismus
Nikola Turečková -
Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch
Martina Marková