Genderové stereotypy v reklamě – Kateřina Stieglerová
Kateřina Stieglerová
Bachelor's thesis
Genderové stereotypy v reklamě
Gender stereotypes in advertising
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou zobrazování genderových stereotypů v reklamních sděleních. Cílem práce je identifikovat genderové stereotypy v reklamě a zjistit, jaké postoje k nim zaujímá veřejnost.K dosažení stanoveného cíle byl použit kvantitativní výzkum se zvolenou technikou sběru dat prostřednictvím dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 241 respondentů. Součástí dotazníkového …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of application of gender stereotypes in advertisements. The aim of the thesis is to identify gender stereotypes in advertisement and to find out public attitudes to these advertisements.To reach the set aim of the work has been used quantitative research with the chosen technique of data collection through a survey, which was attended by 241 respondents. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Huml
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Economics and Cultural Studies
Práce na příbuzné téma
-
The use of gender-sensitive and non-sensitive concepts in marketing communication
Ila Prasad -
Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove
Dominika Šenková -
The use and impact of advertising in social campaigns
Sanaa Nabil Ali -
Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě
Jana Bělunková -
Sexismus a genderové rozdíly v reklamě
Denisa Veselá -
Sexismus v reklamě
Hana Čmakalová -
Genderové prvky a sexismus v reklamě
Lenka Komínková -
Genderové stereotypy a genderové vnímání televizní reklamy
Olena Bondaruk
Názov
Vložil
Vložené
Práva