Daniela Nemravová

Bakalářská práce

Osobnost obchodníka jeho vliv na positioning značky.

Character of a businessman and its influence on a brand positioning
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou positioningu značky a osobností obchodníka, a to zejména v souvislosti se společností Partners Financial services, a.s. (dále jen Partners). V první části jsou popsána teoretická východiska pojmu obchodník a rozdíly mezi tímto pojmem a pojmem prodejce. Dále tato část představí oblast marketingu, k čemu slouží a jeho dělení. Také se budu zabývat marketingovou strategií …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on analysis of brand positioning of Partners Financial services, a.s. and on businessmen who cooperate with this company. Theoretical part first focuses on term of businessman and on its differences from other participants in the market. Term marketing and its utilisation, marketing strategy, brand or marketing research are discussed in the next chapters. The research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
  • Vedoucí: David Říha
  • Oponent: Michal Balek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69272