Komunikační strategie při zavádění nového výrobku na trh – Bc. Michaela Ježková
Bc. Michaela Ježková
Diplomová práce
Komunikační strategie při zavádění nového výrobku na trh
Communication strategy for introducing a new product on a market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem optimální komunikační strategie pro novou kolekci produktů sklářské společnosti Clartés s.r.o., která by měla napomoci zvýšit povědomí o firmě a jejích produktech na českém trhu. Teoretická část práce obsahuje literární rešerši týkající se pojmů marketingová komunikace, komunikační strategie a nástroje komunikace. Na základě teoretických východisek je v praktické části …víceAbstract:
This thesis describes the concept of optimal communication strategy for a new collection by the glass-making company Clartés s.r.o., which should help to raise awareness of the company and its products on the Czech market. The theoretical part includes literary research on concepts of the marketing communication, communication strategies and communication tools. Based on the theoretical background …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Zveřejnit od: 7. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ježková, Michaela. Komunikační strategie při zavádění nového výrobku na trh. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková